Nedostatek kvalifikované pracovní síly, úspora času, bezobslužné směny – existují dobré důvody pro automatizaci výroby. Ale investovat hned do nového stroje? V případě obráběcích strojů s řídicím systémem Heidenhain může být zajímavé i dovybavení robotickou buňkou. Aby bylo zajištěno, že roboti a řídicí systém hladce komunikují, zajišťuje servis fy HEIDENHAIN podporu během připojování.
Témata
Automaticky detekuje ulomené nástroje a zabraní následnému poškození: Snímač ulomení nástroje TD 110 výrazně zvyšuje spolehlivost procesu a ušetří až 6 sekund prostojů během každé kontroly ve srovnání s konvenčními laserovými závorami. Vzdálená instalace je téměř stejně rychlá prostřednictvím servisu HEIDENHAIN.
Pravděpodobně znáte naše bezplatné Helplines a "Servis na místě", poskytovaný techniky HEIDENHAIN. S HELPLINE+ vám nyní zákaznický servis HEIDENHAIN nabízí také služby vzdálené údržby. Využijte nové nabídky a jejích výhod jako je vysoká flexibilita nebo úspora času a nákladů.
Máte velmi specifické vzdělávací potřeby? Pak jednoduše požádejte o Workshop na míru. Témata, termíny, místa, účastníci – máte plnou flexibilitu pro maximální přenos know-how a optimálně kvalifikované zaměstnance.
Řídicí systémy HEIDENHAIN mají četné předprogramované cykly pro širokou škálu obráběcích operací. Taková standardní nabídka ale samozřejmě nepokrývá všechny požadavky zákazníků. Proto existují příklady cyklů ze zákaznického servisu HEIDENHAIN. S nimi můžete rozšířit a přizpůsobit rozsah cyklů vašeho řídicího systému podle potřeby – včetně velmi speciálních cyklů.
Dostupnost dílů a zařízení a jejich rychlé dodání nejsou jedinými důležitými kritérii zákaznického servisu HEIDENHAIN pro udržení nebo co nejrychlejší obnovení vaší produktivity. Děláme pro to mnohem víc...
Náš zákaznický servis nabízí mnohem více než jen opravy, náhradní díly a telefonickou podporu. Co takhle např. nastavení Digitálního dvojčete? Nebo integrace externí Správy nástrojových dat do vašeho stroje s řídicím systémem HEIDENHAIN? Mimořádně vzrušující jsou také kurzy nabízené našimi servisními specialisty pro svépomoc v případě poruch na vašem stroji.
Řídicí systém HEIDENHAIN PNC 610 umožňuje připojení externích jednotek, jako jsou měniče nástrojů, palet nebo obrobků, k nadřazenému řízení a je proto srdcem HEIDENHAIN Automation Solution. Ve spojení se základním programem PNC to nabízí mnoho výhod při implementaci a uživatel je spokojen s intuitivním konceptem ovládání.
Pravděpodobně jste ji už dávno objevili: oblast Service & Support na webové stránce HEIDENHAIN. Najdete zde všechny informace o technické podpoře a servisu společnosti HEIDENHAIN, ale také centrum pro stahování dokumentace a softwaru, knihovnu médií s videi nebo tipy a často kladené otázky, které mohou pomoci analyzovat a vyřešit vaše problémy.
V Service News 19/2017 jsme vám představili HEIDENHAIN Clone jako ideální řešení pro rychlé a snadné vytvoření zálohy vašich cenných dat. Nyní existuje aktualizace pro HEIDENHAIN Clone, která především výrazně zjednodušuje obsluhu.
S Digital Twin od HEIDENHAIN probíhá virtuální obrábění na programovací stanici v kanceláři jako na skutečném stroji v dílně. To zkracuje dobu seřizování a testování a zároveň zvyšuje spolehlivost a produktivitu procesu.
HEIDENHAIN nabízí automatizační řešení pro všechny výrobce strojů. Umožňují připojení výměnných systémů – tedy výměníků palet, nástrojů, obrobků nebo elektrod – ke strojům a řídicím systémům TNC z jednoho zdroje
Osvědčené výrobky mají samozřejmě své výhody: jsou vyzrálé, jejich vlastnosti jsou známé a s montáží je spojena jistá rutina. Ale existuje přirozeně také technický pokrok. Společnost HEIDENHAIN klade zvláštní důraz na to, že přechod z osvědčeného na inovativního nástupce není zlom, ale plynulý přechod.
Přístroj je vadný a zašlete jej zpět do servisu HEIDENHAIN. Ujistěte se však prosím , že zařízení zaslaná k opravě mají správnou ESD-ochranu. K tomu bychom vám rádi poskytli několik tipů pro správnou manipulaci a balení elektronických součástek a zařízení.
Řídicí systémy HEIDENHAIN nabízí četné možnosti připojení a řízení automatizačních řešení. Řídicí systémy mohou také komunikovat se senzory a akčními členy IO-Link s acyklickou komunikací přes sběrnici rozhraní PROFINET-IO pomocí IO-Link Master.
Vždy existují obrábění, která nelze provést s konvenčními konfiguracemi strojů. Patří sem např. vnitřní obrábění. Zde pomáhá úhlová hlava, jejíž použití však vyžaduje určité úpravy stroje, řízení a NC-programu. S tím vám pomohou servisní technici zákaznického servisu HEIDENHAIN.
Dokonalá funkce lineárního snímače je rozhodující pro přesnost stroje nebo systému. V každodenním dílenském životě však existuje nespočet vlivů, které mohou narušit funkci: prach, mastnota, olej, voda a nečistoty jsou všudypřítomné a usazují se na stupnice nebo měřicí pásky a snímací hlavy. Je dobré, když vás silný partner může podpořit rychlou opravou!
Dotykové sondy HEIDENHAIN pomáhají na obráběcích strojích – zejména na frézkách a obráběcích centrech.
Při snímání obrobků však může někdy dojít ke kolizím, které poškodí dotykovou sondu. Pak má HEIDENHAIN k dispozici hned několik řešení.
Servis HEIDENHAIN v Traunreutu uvedl do provozu novou zkušební a opravárenskou stanici pro motory. Umožňuje v Traunreutu opravovat všechny asynchronní a synchronní motory řady QAN a QSY. S novou testovací a opravárenskou stanicí se doba oprav zkracuje na tři až čtyři týdny. Naléhavé opravy jsme schopni provést během několika dnů.
Bohužel v současné době nejsou k dispozici žádné výsledky pro váš výběr filtru.